Beheer Van Elektronische Handel En Media-Inkoop

Vraag je je af wat e-commerce is of ken je e-commerce en wil je het ongelooflijke digitale verkoopproces van vandaag gebruiken? U bent op de juiste plek! Op deze servicepagina vindt u informatie over hoe u met ons aan deze reis kunt beginnen en wat u moet doen met betrekking tot e-commerce. Maak de overstap naar een succesvol e-commerce strategie traject door contact met ons op te nemen!

Wat is e-commerce? 

E-commerce, of met andere woorden, elektronische handelsbedrijven of individuen bieden hun producten of diensten aan hun klanten aan op internet. Tegenwoordig verhoogt het volume van het e-commerce-ecosysteem zijn verhouding in alle handelsvolumes. Meer dan 2 miljard mensen in de wereld winkelen online. Het gebruik van e-commerce systemen komt veel vaker voor bij mensen tussen de 15-25 en 25-45 jaar, die we de nieuwe generatie klanten kunnen noemen.

Aangezien e-commerce-infrastructuren veel minder kosten vergen dan fysieke leveranciers, kunt u uw producten veel sneller en goedkoper aan bedrijven presenteren. E-commerce-infrastructuren worden ook gebruikt als co-markten die worden gebruikt door bedrijven of individuen met fysieke winkelverkopen om hun omzet te verhogen.

Met een goede e-commerce strategie infrastructuur kunt u uw producten of diensten promoten en verkopen op plaatsen waar het voor u erg moeilijk is om ze fysiek te promoten.

Wat is een e-commerce website / applicatie?

Wat moet ik doen voor de e-commercesite? 

Een e-commerce website of applicatie is uw winkel in de virtuele omgeving waar u uw klanten ontmoet. Het feit dat deze virtuele winkel is ontworpen met een interessante en gebruikerservaring, zal uw klanten meer vertrouwen geven en uw verkoop zal gemakkelijker worden. Op uw website vindt u informatie over uw producten, merk, verkoopprijzen en betaalsystemen.

Wat zijn e-commerce marktplaatsen? 

Terwijl u aan e-commerce strategie doet, kunt u uw producten op uw eigen applicatie en site weergeven. E-commerce strategie marktplaatsen zullen echter ook moeten worden gebruikt in overeenstemming met het klanten portfolio van uw producten. De marktplaats is een marktplaats waar producten in het algemeen of productspecifiek worden verkocht, zoals amazon, bol.com, trendyol, etsy, etc. e-commerce infrastructuren. U kunt ook uw winkels op deze marktplaatsen creëren en uw producten of diensten op deze gebieden weergeven.

VE-commerce categorieën? 

In e-commerce strategie. systemen zijn er verschillende bedrijfsmodellen die kunnen worden gemaakt op basis van uw product- of servicecategorie;

B2B – Zakelijke verkoop van producten of diensten aan andere bedrijven.

B2C – Dit is wanneer bedrijven hun producten of diensten aan andere eindgebruikers verkopen.

C2B – is de verkoop van producten of diensten door individuen aan andere bedrijven.

C2C – is de verkoop van producten of diensten door mensen aan andere mensen.

Hoe e-commerce te doen?

E-commerce betekent niet dat je omzet maakt door een website op te zetten. Aangezien de wereld van vandaag snel verandert, verandert ook het gedrag van gebruikers in e-commerce snel. Daarom moeten we veel processen samen beheren terwijl we aan e-commerce doen.

M-handel

E-commerce verkopen op mobiele apparaten. In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, is m-commerce een van de meest gebruikte methoden in vergelijking met andere platforms. Daarom is het uiterlijk en de functionaliteit van uw apps en website op mobiele apparaten erg belangrijk.

Zakelijke E-commerce

Zakelijke e-commerce strategie is de levering van producten of diensten door bedrijven die fysiek verkopen en bekend staan als merken aan hun klanten met zakelijke e-commerce-infrastructuren. Corporate e-commerce betekent ook dat kleine merken of individuen hun bedrijf verkopen aan grote bedrijven.

Magnet E-Commerce Bureau adviesbureau op het gebied van elektronische commerce e-commerce strategie

Sociale media en e-commerce

U kunt een winkel voor uw producten of diensten op sociale media maken en in deze winkels verkopen. Tegelijkertijd zijn social media de beste platformen om klanten voor promotionele doeleinden naar je webshop te lokken. Soms kun je je merk en product promoten door je producten of diensten te positioneren in een verhaal, video of afbeelding zonder ze te laten zien.

Wat zijn de voordelen van e-commerce?

De voordelen van e-commerce strategie met online winkels zijn talrijk;

E-commerce groeit snel en neemt een zeer grote plaats in de markt in.

Het geeft u toegang tot de mensen en markten die u wilt.

Het biedt online en snel bestellen.

Het biedt veel lagere bedrijfskosten.

Het maakt veel effectievere en optimale marketingkosten mogelijk.

U kunt direct de gewenste doelgroep bereiken.

E-commerce groeit snel

De stijging van de online bestedingen mag niet worden gezien als de enige gerealiseerde omzet. Met het werk dat u doet met e-commerce systemen, kunt u uw potentiële klanten beïnvloeden op het moment van de beslissing. Met andere woorden, uw potentiële klant kan er de voorkeur aan geven uw producten in fysieke omgevingen te kopen door uw producten of diensten in uw e-commerce-infrastructuur te onderzoeken.

Uw gewenste markten en potentiële klanten

Terwijl de verkoop in de fysieke omgeving zich beperkt tot de klanten die langs je winkel lopen of je vinden, is er geen regio of doelgroep die je niet kunt bereiken in de wereld met je online winkel. Vooral met de toename van het gebruik van internet en sociale media kunnen we zeggen dat er geen geografische regio en massa is die je niet kunt bereiken.

Winkelgemak

Door veel minder tijd in de fysieke omgeving te besteden aan het onderzoeken van het product of de dienst die u wilt kopen, kan het ervoor zorgen dat uw klanten winkelen. Winkelen kan met slechts een paar klikken.

Lage bedrijfs- en marketingkosten

U kunt uw online winkel opzetten vanuit uw fysieke winkel met zeer goedkope kosten. U kunt uw winkel openen zonder enige vergoeding te betalen op de grote marktplaats.

Al deze voordelen zorgen voor grote voordelen van grote bedrijven tot MKB en particulieren. Maar het is een unieke kans voor wie een nieuw bedrijf gaat starten. Omdat u geen fysieke kosten voor uw webwinkel zult besteden, heeft u geen personeel voor de winkel en kunt u 24 uur per dag met uw webwinkel van dienst zijn.

Directe toegang tot het publiek

Met uw online winkel kunt u uw doelgroep bereiken en zowel uw merk als uw producten en diensten promoten. U kunt uw processen vooruit helpen met online oplossingen zonder fysieke inspanningen en kosten. Hoewel fysieke marketingtools zowel qua tijd als qua kosten nadelig zijn door aan de gehele klantenmassa te tonen, boekt u voordeel in termen van zowel kosten als tijd omdat u de doelgroep in de digitale omgeving kunt kiezen.

Nadelen van het gebruik van e-commerce?

U kunt de volgende problemen tegenkomen bij het opzetten van uw digitale winkel met e-commerce en het uitvoeren van verkoopactiviteiten.

  • Onvermogen om fysieke marketingtools te gebruiken, zoals face-to-face.
  • Opslag van persoonsgegevens
  • Verzending en logistieke problemen en kosten zoals vracht
  • Dataveiligheid

Wat zijn succesvolle e-commerceprocessen?

Men mag niet vergeten dat het niet uitmaakt hoe goed u e-commerceprocessen uitvoert, het belangrijkste is de kwaliteit van de dienst of het product dat u aanbiedt. Hoogwaardige service en product vormen de basis van een succesvol e-commerce strategie proces. Hiervoor raden we u aan om uw producten of diensten te ontwerpen door gebruik te maken van de ontwerpgerichte denkfilosofie. Wanneer een succesvol product en dienst gepresenteerd wordt in een designgerichte filosofie, spreekt het al een bepaald segment aan. Daarom zal tijdens de productontwerpfase een bepaalde doelgroep worden gevormd. Wanneer u uw verkoop- en marketingprocessen in de digitale omgeving ontwerpt, is uw doelgroep van het begin tot het einde van het proces effectief.

Magnet E-Commerce Bureau adviesbureau op het gebied van elektronische commerce e-commerce strategie

Merk afbeelding

Merken met een verhaal erachter onderscheiden zich van andere concurrenten. Als u bijvoorbeeld de organisatieontwikkeling en het succesverhaal van uw merk aan uw doelgroep kunt overbrengen, wordt het gemakkelijker voor u om het vertrouwen van klanten te winnen.

Creëer een huisstijl met uw merk, creëer huisstijlkleuren en lettertypen bij de presentatie van de diensten of producten van uw merk.

Succesvolle Producten

U moet ervoor zorgen dat uw producten of diensten van hoge kwaliteit en veilig zijn. Uit onderzoek blijkt dat klanten niet meer dan 90% feedback geven als ze niet tevreden zijn met de merken waarvan ze kopen. Dus test het product en de service is succesvol en vergeet niet om feedback van klanten te krijgen. Krijg altijd feedback van klanten aan het einde van digitale verkoopprocessen.

Naadloos online winkelsysteem

Uw online winkels moeten uw gebruikers aanspreken, winkel- of communicatieruimtes moeten toegankelijk en probleemloos zijn. Als uw klanten bijvoorbeeld veel tijd verliezen voordat ze de aankoopfase van een product bereiken, zal de aankoop hoogstwaarschijnlijk niet plaatsvinden. Plaats nooit dingen op uw website die niet interessant zijn voor uw klanten.

Magneet E-commerce adviesstappen

Strategisch plan voor e-commerce (wat is e-commerce)

Als u aan uw eigen e-commerce strategie is begint, verliest u mogelijk tijd en boekt u geen succes. Met Magnet e-commerce professionele oplossingen kunt u succes behalen en uw omzet verhogen door te handelen in lijn met een strategisch plan.

De juiste e-commerce website kiezen en ontwerpen

E-commerce systemen zijn geen gewone systemen, maar volgens uw verzoek gebruiken we systemen zoals Opencart, Magento, Woocommerce. Met deze systemen automatiseren we veel van uw processen, zoals het volgen van facturen en vracht, waardoor we u efficiëntie bieden.

Ontwerp voor e-commerce

Wij ontwerpen e-commerce processen, van website-ontwerp tot facturen en feedbackmails, gebruikersgericht en doelgroepgericht. Vooral in zoekmachines moeten we opvallen met SEO in natuurlijke zoekopdrachten en advertentiemodellen in betaalde zoekopdrachten, en we zorgen ervoor dat u onder de aandacht van potentiële klanten komt.

We zetten een succesvol systeem op door te voorzien in de problemen die zich in het proces kunnen voordoen.

Beheer van sociale media

Wij stellen je in staat om niet alleen op de website en marktplaats te verkopen, maar ook op social media kanalen. We raden niet alleen aan om producten en diensten op sociale media te promoten, we zorgen er ook voor dat uw potentiële klant wordt aangetrokken door de beheerservice voor sociale media. We gebruiken sociale media voor zowel verkoop als promotie.

Digitale reclame studies

Na bestaan in de online winkel en sociale media, stellen we je voor aan meer potentiële klanten dan je je kunt voorstellen met digitale advertenties. We stellen je ook in staat om digitale advertenties te rangschikken op veel marktplaatsen zoals Google, Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, TikTok en bol.com, amazon, etsy. Bekijk onze pagina digitale reclame – aankoop van digitale media om te profiteren van de digitale advertentieservice!

 

Marktplaats, betaling, factuur en logistiek Integraties

Marktplaatsen zijn zeer effectieve tools die kunnen worden gebruikt op basis van uw product- of servicesegment. De grootste reden hiervoor is dat ze het vertrouwen van hun klanten hebben gewonnen. Klanten kunnen meer vertrouwen op marktplaatsen bij het doen van betalingen. Het op de marktplaatsen onderzochte product toevoegen aan de winkelwagen en het omzetten naar winkelen kan meer zijn dan alleen uw website. Dit betekent niet dat u geen online winkel zult hebben, sterker nog, bedrijven die een winkel op de markt hebben maar geen online winkel hebben, zijn vaak niet succesvol.

SEO – Zoekmachineoptimalisatie

SEO is het promoten van uw producten in zoekmachines en marktplaatsen zonder dat daarvoor betaalde advertenties nodig zijn. Het belangrijkste punt van het SEO-proces is het vinden van de juiste zoekwoorden gerelateerd aan uw product en klantenbestand en het verwijderen van uitsluitingszoekwoorden. Bekijk onze SEO-pagina voor SEO-optimalisatie! 

Klik voor onze diensten met andere taalopties!

Wat is e-business?

E-Business / E-Business is de naam die wordt gegeven aan de bedrijfsprocessen waarin u uw producten elektronisch presenteert en uw klanten beheert door uw bestellingen en facturen in deze omgeving uit te voeren. Al uw fysieke transacties, bijvoorbeeld: marketing, voorraadbeheer, productpromotie, orderacceptatie, orderplaatsing, facturering en klantfeedbackprocessen worden elektronisch beheerd.

Waarom zou ik E-commerce Consulting-service moeten krijgen?

E-commerce beperkt zich niet tot het opzetten van een website of het openen van een Instagram-account. Het belangrijkste is hoe je website en social media accounts zijn ingericht, welke markten en welke doelgroep het aanspreekt. Als u zich wilt onderscheiden van andere concurrenten en wilt opvallen, moet u profiteren van professionele Magnet-service.

Wat houdt e-commerce Magnet consultancy in?

Het kan de gehele of een bepaald deel van de installatie van de e-commercesite, marktplaatsintegratie en training, SEO-service, Adwords en andere advertenties en beheer van sociale media omvatten.

Hoe lang is de e-commerce adviesperiode?

Hoewel ons e-commerce contract minimaal 6 maanden is, raden we een 1 jaar aan om de resultaten beter te kunnen zien.

Magneetteam?

Ons team bestaat uit professionele digitale inkoop, e-commerce, projectmanagers en creatieve experts, en bestaat uit multinationale namen die wereldwijd van dienst kunnen zijn.

Verkoop garantie?

Wij garanderen een verkoopgarantie na een bepaalde periode. We gaan deze weg echter niet in als we hun producten en diensten niet vertrouwen.

Kijk je naar internationale verkoop?

Ja, we zijn een bedrijf dat de competentie heeft om te dienen in de kanalen van Europa, Amerika en het Verre Oosten. We hebben de mogelijkheid om je te promoten op Amazon, Etsy, bol.com en andere internationale platforms.

Amazon

Google

Bol.com

Facebook

Instagram

TikTok

ETSY

close
type characters to search...
close
error: Content is protected !!