Hoe moeten de uren voor het delen van sociale media zijn?
De beste uren om sociale media te delen, leer welke uren u niet moet delen:
Sociale media zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit
het moderne leven. Het eerste en laatste wat we doen als we ‘s ochtends wakker
worden en voordat we ‘s avonds gaan slapen, is onze social media-accounts
checken. Gemiddeld besteden internetgebruikers 2 uur en 27 minuten per dag aan
sociale media, maar door trends kan de verdeling in landen in deze tijdsperiode
variëren. Hoewel het gebruik van sociale media volgens sommigen nog meer is
gekrompen sinds het eerste begin van 2020, met het pandemieproces, blijft het
in veel landen volledig regeren en populaire leden in veel landen. Sociale
media zijn de belangrijkste platforms die merken en gebruikers op veel gebieden
helpen, zoals interactie en verdienen. Het is in zekere zin zijn eigen leerling
geworden. Natuurlijk zijn er enkele verantwoordelijkheden die erbij komen
kijken om dit alles te bereiken. Een daarvan is het plaatsen van berichten op
sociale media. We willen allemaal intensieve interactie met onze hoge aandelen,
toch? Socialemediaposts zijn erg belangrijk als het gaat om interactie en het
laten groeien van je pagina’s. Tegelijkertijd zijn er een aantal belangrijke
uren waarop deze posts moeten worden gedeeld. In dit artikel zullen we het
hebben over welke socialemediaposts moeten worden verbannen uit de media en
welke inhoud op welk moment moet worden gedeeld. In dit artikel zullen we het
hebben over welke van de sociale aandelen van de media moeten worden verbannen
uit de media en welke inhoud we op welk moment moeten delen. Er zijn ook enkele
belangrijke uren waarop deze posts gedeeld moeten worden. In dit artikel zullen
we het hebben over welke van de social shares van de media verboden zijn en
welke content we op welk tijdstip delen.
Welk Social Media Platform – Welk Tijdstip?
In principe verschilt elk platform van elkaar. Deze
verschillende gebruikers interacteren en diversifiëren urenlang met de
gebruikersbasis. We begrijpen dat deze uren, die kunnen variëren op elk
platform, over het algemeen de interactie van de operatie verhogen na het delen
van de passagiers, en begrijpen de opmerkingen en likes. Het tijdsinterval met
de meeste interactie gedurende de dag zijn de posts in de avonduren tussen
18.00-21.00 uur en 12.00-15.00 uur. Hoewel geografische locatie, doelgroep en sector
in de interactiezones een beoordelingsrol spelen, willen we het hebben over de
beste deeluren op elk algemeen geaccepteerd platform.
Instagram: Eerst onze mening over Instagram. Instagram is
een van de meest prominente sociale mediaplatforms van dit moment. Het is ook
een van de platforms die ons het meest helpen op gebieden zoals merkbekendheid.
Instagram is een gebied waar veel segmenten van veel uren van de oprichting van
veel segmenten van belang en focus. Omdat Instagram een platform is voor
netwerken voor visueel delen, kunnen aandelen op elk moment worden gemaakt. Dus
je beïnvloedt het lichaam. Maar zoals elk platform heeft ook Instagram zijn
eigen interactie-uren. Deze zijn afhankelijk van de voeding die we hebben:
Weekdagen staan bekend als middag (12.00-13.00) en avond (17.00-18.00). De
periode van vrijdag 15.00 tot zaterdag 11.00 wordt ook wel dode tijd genoemd,
maar zoals we al zeiden, raden we aan om te experimenteren met deeltijden voor
elke uitgebreide doelgroep om van elkaar te verschillen.
Facebook: Er zijn veel uitzonderingen zoals onze afslag
hierboven. Een daarvan is de gemiddelde leeftijd van de doelgroep. Terwijl de
dagelijkse Instagram-gebruikers jonger zijn, spreken Facebook-gebruikers een
volwassener publiek aan. Facebook heeft ook een zeker potentieel op zijn
gebied. We analyseren door te kijken naar de ouderen en evalueren facebook
posts als doordeweekse lunchuren (12.00-13.00) en weekenden (12.00-14.00).
Shares in deze content worden door meer gebruikers ontvangen en hebben een hogere
activiteitswaarde.
Twitter: Hoewel Twitter al een van de toonaangevende
platforms van vandaag is, wordt het elke dag belangrijker. Twitter is een
platform dat gebruikt wordt om te volgen wat andere platformen niet leuk vinden
en om toegang te krijgen tot elk actueel item. In tegenstelling tot platforms
zoals Instagram of Tiktok, maken we op Twitter meer tekstuele posts. Zoals we
al zeiden, komen we een veel ander beeld tegen voor de uren dat Twitter anders
is dan andere platforms. Maar het vordert door meer interactie te bieden
tijdens onze spitsuren. Deze uren zijn tussen 17.00 en 19.00 uur. Het zicht op
meer interactie traject van posts gemaakt op doordeweekse dagen naar het
weekend. Neem hashtags op om het makkelijk te maken om te volgen op Twitter.
Dankzij hashtags kun je inhoud en posts vaker en van voren zien. Deze hashtags,
die wij erg belangrijk vinden, zorgen voor een zeer intense interactie tussen
20.00 en 22.00 uur.
Linkedln: Een van de belangrijkste platforms is Linkedln.
Linkedln is een van de belangrijkste sociale media platformen die in hoge mate
bijdraagt aan het delen en het netwerkgebruik van LinkedIn professionals voor
hun zakelijke leven. We kunnen de sociale media niet veel gebruiken, ook onze
familie niet. Daarom kunnen we actief zijn in sociale omgevingen voor we
beginnen te werken of nadat we onze job verlaten hebben. Omdat LinkedIn een
meer zakelijk platform is, gebruiken we het niet zoals onze andere sociale
media accounts. Volgens het Linkedln overzicht worden weekdagen actiever
gebruikt dan weekends. De posts die in deze periodes worden gemaakt, bereiken
meer doelgroepen en beginnen zich te verspreiden.
Tiktok: Tiktok is een platform tussen visuele en korte
video’s zoals Instagram. Veel gebruikers delen actief video’s en afbeeldingen
en voegen verschillende muziek toe. Tiktok, dat door de geschiedenis heen
populair is geworden, kan door gebruikers op vele uren van de dag worden
gedeeld. Net als het platform heeft Tiktok echter een aantal uren die als
actiever worden beschouwd. Het wordt actiever gebruikt door Tiktok-gebruikers
in het weekend dan doordeweekse correspondentie. In het weekend is de activiteit
tussen 18.00 en 21.00 uur intensiever. Met andere woorden, als je wilt delen op
Tiktok, moet je deze uren niet missen en kunnen je berichten de zichtbaarheid
ervan meer vergroten.
Waarom is de timing van mediaposts zo belangrijk?
Sociale mediaplatforms zijn een van de meest effectieve
manieren voor merken om hun doelgroep te bereiken en voor directe communicatie.
Het is echter erg belangrijk voor de mate van interesse en interactie van de
doelgroep wanneer u uw sociale mediaposts deelt. Daarom is de timing van het
delen van social media tussen de social media-accounts zeer kritisch.
Hoe levert de juiste timing resultaten op?
Als gebruiker heeft uw doelgroep zijn eigen
interactietijden. Als je de juiste tijden pakt, zoals in onze vorige
opstelling, is het interactievolume van je ruimtes vrij groot. Je interactieve
posts hebben echter recht op meer zichtbaarheid in bredere kringen. Met meer
volgers en zichtbaarheid kunnen jij en je merk elkaar inhalen in de race met je
veranderingen. We willen allemaal een zakenwereld waarin we voorlopen op onze
concurrenten, nietwaar? Hier is waar de juiste timing al deze indexen met zich
mee kan nemen. Er is altijd een fase in het letten op onze deeluren.
Hoe maak je de juiste timing?
Allereerst begint het met het analyseren van de doelgroep en
het onderzoeken van sociale media. Geografische en sectorale kamers moeten
worden gehandeld in overeenstemming met de wandelende kamers, zoals onze kamers
hierboven. Naast de sector en de geografische locatie moet er ook rekening
worden gehouden met seizoensfactoren. Hoewel het vreemd klinkt, is het een
andere belangrijke factor.
Waarom zijn seizoensgebonden componenten belangrijk en wat
is het effect op het delen van uren?
Naast andere factoren zijn seizoensgebonden, dat wil zeggen
externe factoren, ook erg belangrijk. Nu vragen we ons af welk belang externe
beoordelingen hebben bij het gebruik van social media om te delen. Laten we
daar samen achter komen.
Elk seizoen van het jaar heeft zijn eigen afzonderlijke
factoren. De zomer- en lentemaanden zijn bijvoorbeeld de warmste dagen van het
jaar. Om er zeker van te zijn dat het warm weer is, zijn kopers eerder geneigd
om zich te bedekken en buiten te zitten. We passen onze aandelen en limieten
hierop aan. De zomer staat bekend als vakantieperiode. Daarom zijn aandelen
meestal vakantie-inkomsten. De meest geschikte periodes om te delen zijn vooral
in het weekend en ‘s avonds.
Herfst- en wintermaanden, de koudste periodes van het jaar,
zijn meestal binnenshuis. Als sommige weken van de winter vakantieweken zijn,
kan de vakantie-inhoud weer gedeeld worden. Echter, de winter- en herfstmaanden
De juiste uren om te delen zijn meestal ‘s ochtends en ‘s middags.
Wat moet ik doen om de deeluren van sociale media niet te
missen?
We hebben sociale media-accounts op veel platforms op zich.
Als we werken en daar onze zakelijke accounts aan toevoegen, kan het erg
moeilijk worden om regelmatig te delen. We kunnen de uren missen en we kunnen
verstoken blijven van de interactie-intensiteit van de bovenstaande. Daarom
zijn onze suggesties als volgt: bepaal een gepersonaliseerd weekplan.
Controleer deze regelmatig en maak je posts overeenkomstig. In plaats van
alleen de datum en tijd voor het plan te bepalen, maak je het veel gemakkelijker
om de post en inhoud die je gaat delen klaar te hebben voor verspreiding. Op
deze manier mis je geen posts en hoef je er ook niet over te stressen.
Hoe bepaal ik mijn eigen juiste interactietijd?
Zoals we al zeiden, zijn er een aantal shares die
hartvormige klokken hebben door de ouderen te zien, maar deze kunnen worden
gevormd op basis van vele factoren van jou. We hebben enkele schattingen om
deze factoren te bepalen. Je moet leren met welke aandelen je meer interactie
hebt. Maak hiervoor een speciaal weekprogramma voor jezelf. Analyseer dit
wekelijkse of maandelijkse schema door berichten te delen op bepaalde dagen en
in het verleden. Op deze manier kun je je interactiepercentages op verschillende
tijdstippen en dagen in meer detail onderzoeken. Je kunt een grafiek maken over
hoeveel grafische interactie in welke tijdzones en op welke dagen. Dankzij deze
grafiek kun je profiteren van de nuttigste dagen en uren wat betreft je
deeltijden voor je netwerk.
Related posts
Wat is Google Ads en hoe draagt het bij aan uw bedrijf?
Adverteren op het internet is vandaag de dag een onmisbaar element voor een succesvol bedrijf. Googl
Remarketing gebruiken voor sociale media: zo doe je dat
Remarketing is een belangrijk onderdeel van je online campagnes. Met remarkarketing kun je bezoekers
New Online Design Catalog
Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec