Planning En Inkoop Van Digitale Media
De grootste waarde die we u als digitale marketing bureau kunnen bieden, is het vergroten van uw verkoop en naamsbekendheid. Magnet creëert marketingstrategieën met behulp van de meest up-to-date methoden en draagt bij aan uw doelen. We streven ernaar om u de meest optimale digitale marketing (google advertenties , Instagram advertenties, Facebook advertenties, Twitter advertenties) oplossingen te bieden door de veranderende trends te volgen.
Nu weet iedereen dat klassieke advertenties of promoties niet of nauwelijks werken. Als persoon die deze service leest, kunt u echter raden dat digitale kanalen de juiste keuze zijn voor uw bedrijf.
Tegelijkertijd wordt digitale marketing (google advertenties , Instagram advertenties, Facebook advertenties, Twitter advertenties), de nieuwe naam van marketing, snel een opkomende trend als populaire methode. Hierdoor is digitale marketing de meest effectieve manier om jezelf vandaag en in de toekomst te promoten.
Digitale marketing; Het is dé manier om uw producten, diensten te promoten op mobiele apparaten, computers en zelfs de meest bekeken video’s. Tegelijkertijd kun je met digitale marketing 24 uur per dag laten zien wat je wilt en aan het publiek dat je wilt.
Digitale marketing laat uw klanten niet alleen zien wat u digitale wilt, maar stelt u ook in staat om de digitale voetafdruk van uw bedrijf te creëren, mits correct gebruikt. Magnet is een full-service digitale marketing bureau dat webdesign, websoftware, merkbeheer, SEO, SEM, beheer van sociale media, digitale ontwerp en meer diensten aanbiedt aan bedrijven over de hele wereld.
Google Advertenties op sociale media?
Als digitale marketing (google advertenties , Instagram advertenties, Facebook advertenties, Twitter advertenties) kunt u uw advertenties in veel digitale advertentiekanalen laten zien. Een van de belangrijkste van deze Display Netwerk-kanalen zijn Google Ads- Google advertenties. Het is de veiligste en eenvoudigste van de Google display-netwerken. Hoewel het eerste dat in je opkomt als het om Google advertenties gaat, de advertenties zijn die worden weergegeven in Google zoekopdrachten, kun je je advertenties plaatsen op YouTube, Gmail en miljoenen websites en mobiele applicaties met het Google-kanaal.
Het bedient 90% van het volume van de Google zoekmachine. Vanaf hier kunt u een idee krijgen over het belang van Google advertenties. U kunt ook vastleggen wie geïnteresseerd is in uw diensten of producten door de kenmerken vast te leggen van mensen die uw website verlaten, en u kunt nauwkeurig uw doelgroep selecteren en opnieuw contact met hen maken.
In vergelijking met Facebook (Facebook en Instagram, Twitter advertenties) gebruikt Google trefwoorden voor zijn doelgroepen en gebruikt het de demografische structuur en structureert het de doelgroepselectie meer in detail. Met tools zoals Google Analytics kunt u uw campagnes meten en hun prestaties, zoals klikken, vertoningen en conversies, volgen.
Magnet, dat als professioneel digitale bureau al deze tools inzet, verhoogt met haar digitale reclamewerk uw merkwaarde. U kunt contact met ons opnemen om te profiteren van Google-advertenties om uw bedrijf te laten groeien en grotere doelgroepen te bereiken.
Belangrijkste Google-processen om uw doelen te bereiken?
Als uw digitale AdWords-bureau bieden we u vele manieren om aan Google-advertentiemarketing te doen. Google-advertenties, remarketingcampagnes en Google Shopping-advertenties zijn er maar een paar.
Alle inhoud voor advertentiebeheer voor Google-advertenties (Google Ads)?
- Strategisch plan
- Google Ads-accountbeheer
- Google Analytics-integratie
- Strategisch aanbodbeheer
- Doelgroep volgen
- Conversiepercentage digitale advertenties
- Prestatieanalyse openen
Onze werkstappen bij het bepalen van uw digitale advertentie strategie
Analyse / Merk 360 Evaluatie ?
Als Magnet hebben we een breed scala aan branchekennis op het gebied van digitale reclame. Zelfs als we een nieuw bedrijf hebben waarmee we gaan samenwerken, doen we dankzij ons competente team een grote kennis op door de meest effectieve tools van de digitale wereld te gebruiken. Wij zijn van mening dat dit de belangrijkste stap is bij het opzetten van een digitale advertentiestrategie. We zien jou niet alleen als je baan, maar spannen ons ook in om je medewerkers en partners te leren kennen. In dit stadium onthullen we ook onderwerpen zoals de bedrijfsslogan, stakeholderanalyse, SWOT-analyse, concurrentieanalyse die deel uitmaken van de digitale strategie.
Strategie ontwikkeling?
Na het strategieplan starten we uw proces met het ontwerpen van speciale advertentiecampagnes voor uw bedrijf, uw projectmanager. Deze ontwerpen tonen de advertentieontwerpen die u zullen vertegenwoordigen, samen met het creëren van de structuur van uw digitale advertenties.
Als uw digitale bureau kan ons team campagnes maken voor alle advertentienetwerken.
- Google-advertenties (Google Ads)
- Facebook-advertenties
- Instagram-advertenties
- TikTok-advertenties
- LinkedIn-advertenties
- Twitter advertenties
Procesmanagement?
Als uw digital agency verzorgen wij een professionele service in digitale advertenties voor uw bedrijf. Controleer uw campagnes met optimale tijdsintervallen en stuur uw advertentie omleidingen percentages voortdurend langs het optimale pad. Pas uw digitale advertentiekosten aan om de kosten per klik te optimaliseren met CPC, doelgroepen en andere statistieken.
Periodieke rapportage
Wij denken dat de belangrijkste kwestie in digitale reclame procescommunicatie is. We streven ernaar onze service te verbeteren door u de meest duidelijke resultaten te bieden. We streven ernaar onze servicekwaliteit te verhogen door maandelijks alle verkregen data en resultaten met onze klanten te delen.
Wat zijn de voordelen van digitale advertenties?
Google-advertenties, AdWords, Instagram-advertenties, Twitter advertenties, Facebook advertenties, TikTok advertenties, Linkedin advertenties zijn een van de belangrijkste tools die het verkeer op uw website of sociale media-accounts verhogen. Naast het beheersbaar maken van uw strategie, informeren digitale advertenties u ook over wat u moet doen voor de toekomst.
Google AdWords en advertentietools voor sociale media (zoals Facebook Business, twitter advertenties Business) werken met een cost-per-click-model, parallel aan het feit dat uw potentiële klanten de advertenties zien en hun aandacht trekken.
Waarom zou ik adverteren op Google en/of sociale media?
Google Ads en andere advertentietools voor sociale media PPC – CPC-advertenties;
- Verhoogt de naamsbekendheid van de doelgroep,
- Maakt retargeting van gebruikers van websites en sociale media mogelijk,
- Geeft informatie over producten en diensten
- Biedt prestatiemeting
Hoe kunt u uw digitale advertentiecampagnes rangschikken?
De positie van digitale advertentiecampagnes verwijst naar de positie van betaalde advertenties in zoekresultaten of in termen van hoeveel mensen worden bekeken. Advertentievolgorde wordt bepaald door factoren zoals PPC – CPC per klik-bod, vervolgens uw advertentiekwaliteit en vervolgens advertentie-extensie.
Hoe worden de prijzen voor digitale advertenties bepaald?
Google en haar social media kanalen geven je de advertentiekosten als volgt door.
CPV (kosten per vertoning)
CPC-model (kosten per klik)
CPM-model (kosten per duizend vertoningen)
De kosten variëren afhankelijk van de wedstrijdvoorwaarden van de tekst en de zoekwoorden die u opgeeft. Als u bijvoorbeeld een veel gezocht woord toevoegt aan uw advertentiezoekwoorden, stijgen uw advertentiekosten. (Voorbeeld: als u wilt adverteren met het woord schoenen, krijgt u te maken met hoge advertentiekosten, als u adverteert met het woord vulkaan, krijgt u te maken met lage advertentiekosten!)
Wat betekent Click-to-Conversion-ratio?
In Google Adwords wordt CTR Clickthrough Rate genoemd. Namen worden ook gebruikt in advertenties op sociale media(Google advertenties, Instagram advertenties, Twitter advertenties), zoals kijksnelheid, conversie, interactie in Instagram advertenties tools.
CTR is het aantal klikken op uw advertentie / de snelheid waarmee uw advertentie wordt weergegeven. Als het 2 klikken en 2000 vertoningen zijn, is uw CTR 0,1 procent. Het feit dat dit percentage boven de 3% ligt, vooral parallel met Google, toont aan dat de prestaties goed zijn. Maar zelfs als deze percentages 3% zijn in het advertentiezoeknetwerk van Google, kunnen ze worden gedefinieerd als goed boven de 1% in het displaynetwerk. In Facebook-advertenties op sociale media is dit percentage bijvoorbeeld 0,5% interactiepercentage.
Het effect van digitale magneetadvertenties op uw doelen?
Met onze nieuwe generatie digitale tools nemen we u een stap voor op uw concurrenten door de mens en de gebruiker te evalueren als het belangrijkste element in onze klantstrategieën.
Als digital agency begrijpt Magnet jou empathisch en ontwerpt jouw huidige situatie en toekomstplan specifiek voor jou. Ons belangrijkste kenmerk is dat we u na onze digitale werkzaamheden service- of productspecifieke feedback kunnen geven.
Al deze holistische benadering wordt bereikt door naar u en uw belanghebbenden te luisteren zonder digitale hulpmiddelen te gebruiken. We gebruiken technische hulpmiddelen zoals het gebruik van digitale infrastructuren, codering en analyse na ons ontwerpgerichte werk.
Marketingbenaderingen van de volgende generatie
De belangrijkste misvatting in sommige bedrijven over digitale advertenties is de perceptie dat elke digitale advertentie succesvol zal zijn. Met deze aanpak zal elke advertentie succesvol zijn. Deze benadering weerspiegelt echter niet de realiteit in het zakenleven. Want succesvolle reclamecampagnes zijn te maken met designgerichte digitale reclamestrategieën, prestatiegericht reclamemanagement en vooral goede diensten en producten.
Als je bijvoorbeeld in Instagram-advertenties laat zien dat je een gewone dienst levert die iedereen met een gewone kwaliteit levert, is je kans op succes klein. Digitale advertenties van de nieuwe generatie zijn advertentietools waarmee u uw producten en diensten kunt promoten bij het meest geschikte publiek tegen de meest betaalbare prijs.
Het is niet erg realistisch om op korte termijn grote successen te behalen bij het voorbereiden van nieuwe generatie digitale advertentiestrategieën. Om blijvend succes te behalen, is het noodzakelijk om geduldig te handelen door langetermijnstrategieën vast te stellen.
Terwijl u digitale marketing (google advertenties , Instagram advertenties, Facebook advertenties, Twitter advertenties) strategieën toepast, moeten de bronnen (website, sociale media-accounts, inhoud, merkimago) die u aanstuurt op digitale marketingtools rijk en van hoge kwaliteit zijn. Want als je niet de aandacht trekt van je doelgroep die met digitale advertenties op je afkomt, zijn al je inspanningen voor niets.
Waarom Magnet Digital Marketing Bureau?
Uw belangrijkste reden om voor Magnet te kiezen, is dat wij u als belanghebbende zien, niet als klant. Wij handelen vanuit de ontwerpgerichte werkfilosofie in onze dienstverlening. Op deze manier handelen we door u goed te kennen, en het allerbelangrijkste: we zetten ons werk voort door u feedback te geven.
Google Ad-campagne – Wat is Google Adwords?
Google-campagnes zijn digitale advertentiestructuren die worden beheerd nadat ze zijn geanalyseerd en ontworpen door Magnet-managers en wiens advertentiebudget u instelt. Met Magnet Google Ad-campagnes kunt u ervoor zorgen dat uw doelen in meer Google AdWords-advertenties worden gepubliceerd en op de eerste plaats worden weergegeven bij zoekopdrachten. Het verschil tussen Google-advertentiecampagnes en advertenties op sociale media is dat uw advertenties worden getoond aan de persoon die zoekt naar dat zoekwoord, die dienst of dat product.
Google AdWords is een op zoekwoordstrategie gebaseerd advertentiebeheersysteem waarmee gebruikers van digitale advertenties kunnen worden bekeken en aangeklikt in Google-tools. Google AdWords is de oude naam van het Google Ads-systeem. Het is een platform dat tot doel heeft zoek- en display-advertentiecampagnes te beheren.
Google Ads – Wat zijn Google AdWords-typen?
Zoekadvertenties zijn zoekresultaten die als eerste en als laatste worden weergegeven op pagina's wanneer u zoekt op Google.com.
Display-advertenties daarentegen zijn te vinden op websites, mobiele apps, enz. zijn de visuele advertentie-inhoud die wordt weergegeven in gebieden (video, afbeelding, tekst, enz.).
Wat is een advertentiecampagne op sociale media?
Advertentiecampagnes op sociale media zijn digitale advertentiestructuren die worden beheerd nadat ze zijn geanalyseerd en ontworpen door Magnet-managers en wiens advertentiebudget u hebt ingesteld. Met de sociale advertentiecampagnes van Magnet kunt u uw doelen laten publiceren en weergeven in meer Instagram-, TikTok-, Twitter-, Linkedin- en Facebook-advertenties. Het verschil tussen advertentiecampagnes op sociale media en Google-advertenties is dat u meer gebruikers kunt bereiken en uw merkbekendheid en services kunt promoten door mensen te bereiken die niet rechtstreeks naar dat product of die service zoeken.
Wat zijn advertentietypen op sociale media?
Instagram-advertentietypen (Facebook), Linkedin-advertentietypen, Twitter-advertentietypen, TikTok-advertentietypen...
Verhalen-advertentiesFotoadvertentiesVideoadvertentiesEchte advertentiesVerzameladvertentiesIGTV-advertentiesInstagram Shopping-advertentiesWat is een digitale advertentiepositie?
Digital Ad Rank is een term die uw advertentieprioriteit aangeeft, gedefinieerd als de positie van uw advertentie in de resultaten van zoekmachines zoals Google, insatgram-verhalen en IG TV-domeinen, bepaald door Pay Per Click of pay per view en interactie.
Wanneer u iets in Google typt en afhankelijk van uw gebruiksgewoonten, toont de pagina links die verband houden met uw zoekopdracht op trefwoorden of brengt deze naar u op sociale media. Terwijl Google gebruikers helpt advertenties te bereiken die zijn gerelateerd aan de zoekwoorden die ze hebben geschreven, plaatsen sociale media-tools zoals Instagram en Facebook de advertenties onvrijwillig voor u.
Digitale advertentiepositie / aantal weergaven = bepaald door de interactie (vermenigvuldiging) van uw kosten per klik en uw kwaliteitsscore.
Wat betekent conversieratio / Ad Engagement?
Number of Digital Ad Conversion / Interaction = Het is een statistiek waarmee u informatie kunt krijgen over hoe succesvol uw advertenties zijn.
Wat betekent remarketing/remarketing?
Remarketing (ook wel retargeting genoemd) is de herhaalde weergave van uw producten of diensten aan een potentiële of vergelijkbare doelgroep die uw website of sociale media-accounts bezoekt. De grootste waarde van remarketing is dat de meerderheid van de kopers van diensten of producten niet de eerste keer een beslissing neemt, nadat ze u hebben vergeleken met uw concurrenten of nadat ze uw advertenties keer op keer hebben gezien, waardoor het vertrouwen in uw merk toeneemt.
Remarketing kan worden gedaan door Google Ads- of Facebook Ads-tools te gebruiken om de kenmerken van het publiek dat u bezoekt vast te leggen, naast normale advertentiecampagnes.
Hoe werken YouTube-advertenties?
Studies tonen aan dat het beeldgeheugen sterker is dan het tekstgeheugen. Aangezien YouTube tegenwoordig het grootste videocontentplatform is, kunnen uw videoadvertenties zeer effectieve resultaten opleveren op YouTube.
Wat is een YouTube-bumperadvertentie?
Bumperadvertenties zijn kortetermijnadvertenties die aan u worden getoond vóór de video's die u in digitale omgevingen wilt bekijken. Youtube-advertenties hebben de meeste voorkeur onder display-advertenties.
Zijn de prijzen voor digitale advertenties overal hetzelfde of verschillend?
De waarheid is dat Google-advertenties geen kosten hebben. Betaling vindt pas plaats als er een klik is. Daarom moet u dagelijks handelen in overeenstemming met de klikken die u wilt ontvangen terwijl u uw advertenties maakt en uw budget bepaalt.
In de advertenties die je op Instagram/Facebook gaat plaatsen, kan het zijn dat je de advertenties onvrijwillig aan de gebruikers laat zien, waardoor er per view en interactie advertentiekosten kunnen ontstaan.
Hoeveel zijn de kosten voor digitale advertenties?
Google Ads, Instagram Ads, Facebook Ads, Twitter Ads, Linkedin Ads worden berekend door rekening te houden met de kwaliteit van uw website, advertentie, afbeelding en tekst.
Een van de grote factoren die de kwaliteit beïnvloeden, is hoeveel mensen die op uw advertenties klikken vinden wat ze zoeken. De persoon die op de advertentie klikt en direct het betreffende gebied verlaat, heeft een negatieve invloed op uw kwaliteitsscore, terwijl de persoon die lang in het betreffende gebied blijft uw score positief beïnvloedt.
Bovendien is de concurrentiesituatie de belangrijkste factor die van invloed is op de kosten voor advertentiekliks. Als het onderwerp waarvoor u wilt adverteren een onderwerp is waar veel naar wordt gezocht, dat wil zeggen een onderwerp met veel concurrentie, zal de advertentieklikvergoeding even hoog zijn. Dit stijgingspercentage wordt bepaald door Google-algoritmen.
Als het publiek dat geïnteresseerd is in het zoekwoord in uw regio intens is, heeft dit invloed op de klikkosten.
Yandex
TikTok